מדוע כדאי להוציא דרכון גרמני בסיוע עורך דין?

אין ישראלי שלא היה שמח להחזיק באחת המגירות דרכון גרמני (או כל דרכון אירופאי לצורך העניין). לכל אחד יש את הסיבה שלו: אחד מרגיש שדרכון כזה מעניק לו שקט נפשי, אחר מאמין שקיצור התורים בכניסה למדינות זה פלוס משמעותי. תהיה אשר תהיה הסיבה, אנחנו חושבים שהוצאת דרכון אירופאי זה בהחלט צעד חכם.

בטח תשמחו לדעת שהיום זה גם ישים עבור ישראלים רבים. מדינות מסוימות באירופה – ספרד, פורטוגל, אוסטריה – אפשרו בעבר ועדיין מאפשרות להגיש בקשה רשמית לקבלת אזרחות עם סיכויים טובים תחת תנאים מסוימים.

גם ממשלת גרמניה הצטרפה לחגיגה ועדכנה סעיפים בחוק שמקלים על התהליך, זאת במטרה לכפר על עוולות העבר שלה. חשוב להגיד כבר עכשיו שהאפשרות הזו לא תהיה זמינה לעד ולכן מומלץ לנצל אותה כבר עכשיו.

אז…מה הם היתרונות של הדרכון גרמני, איך ניתן להוציא אחד כזה בסיוע עורך דין מומחה ולמה גם לכם כדאי לבחור בנו. כל התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר!

יתרונות הדרכון הגרמני

יתרונות דרכון אירופאי הם רבים ומגוונים, הנה רשימה של הדברים שאזרחי אירופה זכאים להם:

-לימודים אקדמיים בכל אחד ממוסדות החינוך הגבוהים ברחבי אירופה, עם תנאי קבלה מקלים וסבסוד חלקי או מלא של שכר הלימוד על ידי הממשלה.

-מעבר חופשי ונטול בירוקרטיה בין המדינות החתומות על אמנת שנגן.

-כניסה למדינות כמו ארצות הברית ואוסטרליה בלי ויזה!

-אפשרות לגור, לעבוד ולטייל בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד בלי צורך באשרה מיוחדת.

-זכויות סוציאליות מלאות של מעצמות כלכליות מובילות באירופה.

-החזקה באזרחות נוספת מבלי צורך לוותר עליה (כמו למשל אזרחות ישראלית).

-העברת האזרחות אוטומטית לצאצאים ברגע שהמשפחה מתרחבת.

-הטבות כלכליות במגזר העסקי ליזמים.

להוציא דרכון גרמני עם עורך דין מוסמך

יש אנשים שמחליטים לעבור את התהליך לבד, אין ספק שזה אפשרי. אבל כדאי לבחון את אחוזי ההצלחה. ליווי של עורך דין המתמחה בקבלת אזרחות גרמנית, יכול להקל משמעותית על ההליך ולהעלות את סיכויי הקבלה בצורה משמעותית.

התהליך מורכב משלושה שלבים מרכזיים:

בדיקת זכאות – עורך דין מוסמך הבקיא בחוק האזרחות הגרמני מבצע בדיקת נתונים ראשונית ללא עלות.

איסוף מסמכים ובניית תיק משפטי – אם מהבדיקה הראשונית עלה שהמבקש זכאי להגיש בקשה, ניתן יהיה להתחיל לעבוד על בניית תיק הבקשה לאזרחות גרמנית. אנחנו מתייחסים לתהליך כאל הליך משפטי לכל דבר ועניין שחשוב לבצע כמו שצריך. כדי לתמוך בטענה שלכם יש צורך באיסוף מסמכים רשמיים ורלוונטיים. אלה יכולים להיות תעודות לידה, תעודות נישואין, רישום אילן יוחסין וכו'. אותם מסמכים יקבלו תוקף באמצעות אפוסטיל, יתורגמו לגרמנית ויועברו לגורמים המוסמכים ברשויות.

אם אין ברשותכם את כל המסמכים, המשרד ישמח לבצע עבורכם בדיקה גניאולוגית שמתחקה אחר שורשים משפחתיים וחושפת פעמים רבות את המסמכים הדרושים לתהליך.

לכל אורך התהליך עורך הדין שילווה אתכם ישמור על קשר רציף עם הגורמים המוסמכים לטפל בבקשה בגרמניה. השבת אזרחות גרמנית אבודה היא אמנם לא משימה פשוטה, אבל עם ליווי נכון ומקצועי הדבר לגמרי אפשרי!

רישום – על מנת שתוכלו לקבל את הדרכון הגרמני תצטרכו להוציא אזרחות. ההסדרה הסופית מתבצעת אל מול מרשם האוכלוסין הגרמני, שבו תקבלו מספר זהות ותעודת לידה. אחר כך יהיה עליכם לפנות לשגרירות כדי להציג את המסמכים שקיבלתם.

למה לבחור דווקא בנו?

נעים להכיר, כאן תותי אשבל – משרד עורכי דין מוביל המתמחה בקבלת אזרחות אירופאית. אצלנו אזרחים ישראלים המבקשים לקבל את מה שמגיע להם (דרכון אירופאי על רקע אזרחות אבודה) יוכלו לקבל תמיכה משפטית ללא תחרות.

מה הופך אותנו לבחירה מוצלחת? ובכן, הבנה עמוקה בחוקי האזרחות וההגירה של המדינות השונות באירופה, והניסיון שצברנו במהלך שנות פעילותנו.

ניווט בתהליך הוצאת דרכון גרמני יכול להיות מאתגר, ואין שום סיבה שתעשו את זה לבד. בטח שלא אם אינכם חובבי בירוקרטיה מושבעים ויודעי חוק. עם ההנחיות שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. עורכי הדין המוסמכים שלנו ילוו אתכם לאורך כל שלב הבקשה.

אנחנו יודעים שכל לקוח מגיע מרקע אחר ולכן מקפידים על גישה אישית. אנשי המקצוע המסורים שלנו מקדישים את רוב מאמציהם בהבנת הנסיבות הספציפיות על מנת להתגבר על כל האתגרים ביעילות. סיוע של עורך דין בעל ידע מעמיק בהליכים משפטיים יחסוך לכם זמן יקר, לחץ ואכזבה.

בקיאות בחוק הגרמני היא שם המשחק. הצוות המנוסה שלנו מעודכן בכל התפתחות משפטית אחרונה (בין אם מדובר בעדכון סעיפים בחוק, הקשחת הקריטריונים או שינויים בתקנות ההגירה המקומית) כדי להבטיח שהבקשה שלכם עומדת בכל הדרישות. עם תשומת לב קפדנית לפרטים קטנים ומחויבות למצוינות – הסיכויים שלכם לקבל אזרחות גרמנית עולים.

בין אם אתם חושקים בדרכון גרמני או דרכון אוסטרי, משרד עורכי דין תותי אשבל הוא הכתובת!